loading...
دانستنی ها
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 4546 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (4)

بعد از عضو شدن در سایت میتوانید مطالب خوبتونو با نام خودتون

در سایت ثبت کنید . مطالب ارسالی شما پس از تایید،

در سایت نمایش داده میشود .

مطالب در باره دانستی ها، مطابق با موضوعات سایت باشد .

به انجمن هم حتما سر بزید و برای مدیریت پیام بدید .

لطفا نظرات تبلیغاتی خودتونو فقط در این پست قرار بدید .

 اکثر امکانات این سایت فقط برای اعضا می باشد . پس اول در سایت عضو شوید،

 تابتوانید از امکانات سایت استفاده کنید .

در اداره این سایت نیاز به کمک شما دارم و ازتون دعوت به همکاری دارم .

اگه کسی مایل هست و میتونه بهم پیام بده .

 

 

 

                                                                  

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sorint در تاریخ 1391/11/07 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

آقا جواد سایت خیلی خوبی داری


این نظر توسط Estifen در تاریخ 1391/11/01 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز منتظره جوابتون بودم موافقید یا نه؟؟
اگه بخام از چند تا از عکس هاتون استفاده کنم شرایطش چطوریه اجازه میدید؟؟؟؟
پاسخ : بله عزیز. مشکلی نداره.

این نظر توسط Estifen در تاریخ 1391/11/01 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

سلام بر مدیر سایت!بنده حقیر مدیر وبلاگ سورینت هستم و تمایل دارم با سایت شما تبادل اطلاعات و لینک داشته باشم اگر شما با نظر بنده موافق هستید نظرتون رو در وبلاگم اعلام کنید منتظر حضور گرم شما هستم
پاسخ : سلام. لطف دارین. چشم حتما میام. وبتونم عالیه. چند تا مورد رو بهتون میگم بعدا. بله از قسمت تبادل لینک اتوماتیک اقدام کنید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیامبر اسلام (ص) : هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ ثروتی برتر از عقل نیست. دانش اگر درثریا هم باشد ، مردمانی از سرزمین پارس به آن دست خواهند یافت. سایت دانستنی ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به سایت امتیاز دهید.
    دوست دارید مطالب سایت بیشتر در چه موضوعاتی باشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 369
  • بازدید سال : 6,276
  • بازدید کلی : 349,459